Rabu, 21 November 2012

AKU DOAKAN PALESTIN

ASSALAMUALAIKUM
  kali ni sya nak sembang sdkit bekenaan palestine pinjam 5 mnit tuk baca  ,walaupun tak kinat baca je la aisehhhhhh


sekarang dunia dihebohkan dengan isu palestine ,
 tetapi kita dimalaysia hanya boleh melihat, mendengar dan membaca keluhan kesakitan mereka disana ,setiap jeritan yang kita dengar dari video yang hanya berdurasi dari 5-10 minit yang dirakamkan dari sana hanya menyentap hati kita sahaja , apa yang kita mampu buat untuk mereka ?



 kita hanya mampu berdoa sahaja kerana doa umat isalam adalah senjata yang tajam jika kita benar-benar ikhlas melafazkannya untuk mereka , dengarlah wahai sahabat sekalian jika kita hendak merasa penderitaan mereka disana , pejamkan mata dan bayangkan jika penderitaan itu terasa di badan sahabt-sahabat sekalian dan ,kekucar-kaciran itu berlaku dinegara kalian .















 tidak mustahil sahabt suatu hari nati negara kalian juga boleh menjadi seprti negara palestine, jika takluk pemerintahan di pimpin oleh pemerintah yang ZALIM, TIDAK AMANAH, MENENTANG HUKUM ALLAH , TIDAK ADIL, dan BERSEKONGKOL DENGAN SOFWER2 YAHUDI LAKNATULLAH. jadi sahabat-sahabat seklain pemimpin yang seperti ini kita harus gulingkan kerana dia adlah sehina-hina pemimpin. 

 walau apapuan sahabat saya hendak meminjam 1 minit daripada kalian untuk mendoakan saudara seislam kita di palestine yang tengah berjuang / berjihad . 
  

    

 


 






"ya allah ya rahman ya jabbar ya amin , selamatkan saudara seislam ku di gaza daripada israel laknatullah , kuatkan iman dan semnagat mereka untuk mempertahankan masjidl aqsa disana."




terimah kasi kepada yang sudah berdoa untuk mereka 

1 ulasan: